Jump to content

Photo

Tickets für Köln zu verkaufen!/Tix for sale!

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
1 reply to this topic

#1 Dani_V

Dani_V

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 164 posts

Posted 24 March 2012 - 07:56 PM

Hallo ihr Lieben,

leider muss ich meine beiden Tickets für das Konzert am 25.April in der Lanxess arena verkaufen.
Mein Mann startet am 1.4. in einer neuen Firma und bekommt so schnell nicht frei, da die Show unter der Woche stattfindet. Leider wohnen wir nicht gerade um die Ecke - daher muss ich die Tickets schweren Herzens abgeben :(
Falls also jemand von Euch Interesse an zwei nebeneinanderliegenden Tickets im Block 210, Unterrang, Reihe 10 Platz 3&4 hat, dann meldet
Euch bitte bei mir - entweder übers Forum oder per Mail an dani@der-fichtenelch.de
Ein Ticket kostet 73,95€ - Bezahlung entweder per Paypal, Vorüberweisung oder in bar. Ich versende auch gern als Einschreiben oder ihr holt die Tickets direkt bei mir in Karlsruhe ab.

--------------------------

Unfortunately I need to sell my two tickets for Michael's show in Cologne, Lanxess arena on April 25th.
My husbands starts a new job on April 1st so he won't be able to get a day off that soon as the concert is on a weekday. Sadly we don't live near to Cologne - so I'm forced to give the tickets away :(
If someone is interested in buying those two tickets please contact me right here or via E-Mail at dani@der-fichtenelch.de
The seats are in block 210, sub-rank, row 10 seats 3&4. One ticket costs 73,95€. Payment either via Paypal, bank transfer or cash.

Maybe someone of you knows someone who is looking for nice seats - or just someone who wants to make his girlfriend happy :)

dani
"..in den Tiefen seines wohligen Baritons könnte man Schaumbäder nehmen..."
"..you could take bubble baths in the depths of his comforting baritone.." Berliner Morgenpost
--------------------------------
Buble's Brunette Babe #153

#2 Dani_V

Dani_V

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 164 posts

Posted 01 April 2012 - 08:22 AM

If anyone is interested: I've put the tickets on eBay now, here is the link:
http://www.ebay.de/i...=item460283b49a
"..in den Tiefen seines wohligen Baritons könnte man Schaumbäder nehmen..."
"..you could take bubble baths in the depths of his comforting baritone.." Berliner Morgenpost
--------------------------------
Buble's Brunette Babe #153